Monday, April 13, 2009

HAPPY BIRTHDAY KAKAK DAN ANAK SAUDARAKU SERTA BIRTHDAYKU





Untuk birthday sendiri.....tak terasa pun nak potong kek. Tak buat pun untuk aku..sebabnya aku dah jelak nengok dan bau kek..hehehe...namun aku menerima hadiah yang sangat istimewa dari suami dan anakku.

Suamiku memberi kejutan dengan menghadiahkan kad dan frame gambar. Konon dia nak suprisekan aku...tapi aku dah agak dahhh...sebab tiap kali birthday dia akan beri aku duit..yalah nak belika hadiah nanti..almaklum taste aku ni...nanti tak menepati apa yang dia belikan..so cara selamat...hulur jerrr...pegang2 rasa mcm frame..tapi dah agakdahh..sure ada fulusnya....hehehe...dan benar...bila buka semua frame tu adalah beberapa helai not2 hijauu...terima kasih suamiku......


anakku pula memberi kad dan juga membuatkan satu dokumentasiku...Ntah bila dia mencari gambar2 lamaku dialbum dan didokumentasikan.. Sungguh terharu aku dibuatnya...

Terima kasih untuk kedua2 mereka. I Love You two so mucahh...
Kalian adalah nyawaku.....



Pada 7 April adalah birthday untuk kakakku dan 8 April adalah anak saudaraku dan 11 April adalah abang iparku. Aku seperti biasa akan menghadiahkan kek kepada mereka. Dan pada kali ini adalah hasil dari tanganku sendiri. Yang besar tu untuk kakakku dan suaminya dan cupcake tu untuk anak saudaraku. Semoga kalian panjang umur, dimurahkabn rezeki dan dikurniakan kesihatan yang baik sepanjang masa...aminnnn.......

No comments: