Tuesday, August 31, 2010

MY HARI RAYA COOKIES


Dah siap dah beberapa jenis my  biskut raya....

KUIH SEMPRIT.
aku saja jer buat dua versi..satu plain kuning dan satu lagii pink + kuning.

BISKUT CHIPSMORE & MAMA CARIES

BISKUT BIRDS OF PARADISE & WASABE LEAF
ini pun aku hentam jer bagi nama..ikut suka aku lah nak bagi nama aku..aku yang buat kan resepi ni...hehehehe...tapi yang pastinya wasabe leaf ni tak pedasss

yang birds of paradise tu saja jer aku buat bentuk birds..yalah dah ramai anak buah..sure mereka suka yang ada bentuk2 macam tuuu..


TART BUNGA & BISKUT SUJI
resepi tart bunga ni aku dapat dari blog sifu kitaa...siapa lagi kalau bukan cik mat gebusss kita tuuuu....
Betul kata cik mat, memang letih buat biskut ni..lecehhhh..tapi nasib baik saya buat satu adunan jer masa tuuu...masa tu tak baca lg blog cik mat yg kata rasa nak tergolek kepenatan buat biskut tuu..wakahkahaa...moral of the story..tu lerrr..lain kali jgn ler tamakkk..hehehehe...


BISKUT ULAT BULU & SLEEPING BUTTERFLY
jangan geli pulak yer nak makan biskut nii...sebab bentuknya macam ulat bulu so aku namakan biskut ulat buluuuu...tapi bila makan yang pastinya ko orang tak akan rasa gatalnyaaa...hihihihi.
Yang butterfly pulak tu..matanya seakan kejammmm...tidurlah tuuuu...










No comments: