Monday, September 27, 2010

RUMAHKU DIRAMPOKKKK...TOLONGGGG

tengok lah...biolaku di ruang tamuu...casing dia pulak di library...sambil mencari2 barang yang dia org nak ambik..dia org sempat berhibur kotttt...

Habis dapur aku berselerakkk/....habis pensel2 dna pen pun ditabur2kannya..TV plasma atas tu dah tak ada dikebasnyaaa... sebelah tu abis katil aku bertaburan barangan aksesori akuuu...berterabur satu bilikkk...

habis kotak2 valvet aksesori ku dibukannya...bukannya ada baranag kemas pun sebab aku cuma pakai yang mainan jerrrrr....

kat cadar atas ambin kat dapur rumah aku penuh dgn darah dan kaca...mesti kes si perampok tu terpijak kaca....amboiii siap ko abiskan coklat hamper aku ekkkk...kurang asamnya perampokkk..

gambar sebelum tuuu....tengoklah kat atas tu berderet pedang, keris, parang dll...

tengok gambar atas tu..selepas kejadian..abis licin dikerjaklan koleksi kamiii...tinggal satu dua jerrrr...

TV plasma yang kat belakang tu lah yg kena kebassss...

No comments: