Monday, April 11, 2011

TURKEY DAY 3 - 14 MAC 2011

kesemua hotel yang diberi adalah hotel 4 dan 5 bintangg...tapi macam hotel 3 bintang kat malaysia jeee..apa2 pun layan je lahhh...

minuman yang menjadi ruji bagi mereka..air buah delima...dalam satu gelas kecik ni digunakan 2 bj setengah...hatga RM10 duit kitaa..rasanya manis2 kelatt...berjam nak menghabiskan air ni..pure tak da campur apa2 bahan lainnn...elok untuk mencantikkan kulitttt...cubalahhhh..

satu lagi makanan tradisi mereka...madu dgn fresh cream... emmm..harga samaaa...payah nak menghabiskannnn...apa2 pun tetap nak try jugakkk...kesemua makanan mereka over sweeetttt
dihadapan kedai tadi..

cuaca masih sejuk masih banyak salji di anatolia...control ayu jer..padahal tak tahan kesejukannn..


lunch di kirazlibahce...dah tak lalu nk makan makanan mereka...bekalan aku tetap aku bawaaa...

luas dan cantik tempat makan ni..



beli serba sedikit buah tangan utk family dan rakan2

kalau musim bunga sure cantik arch nii....my new hobbies collect fridge magnet nii..





nak masuk ke makan tak payah bukak kasut ...tp kasut kena ala dgn plastik..ada plastik khas yang boleh memuatkan tapak kasut kitaaa...cantikkannn..unikkkk...






 
kalau dilihat makanan mereka lebih kurang macam makanan di malaysia..tapi tekak aku tak leh terima...balik2 aku sental bekal nasi impit , serunding dn sambal  ikan bilis yg aku bawa dari malaysia

No comments: