Monday, April 11, 2011

TURKEY DAY 4 - 14 MAC 2011 (capadoccia)




















rumah2 mereka yang asli
di kawasan restoran tempat kami makan..mereka mengambil gambar candid kami dan dijual

di dalam rumah gua merekaa..semua kemudahan telah ada, air, eletrik dll, tv juga ada..
atas tu bumbung gua mereka..kebanyakkan dari mereka menebuk gua2 ini menjadi 3 tingkat..belah atas utk tidur...tengah haall dan bawah tuk memasak..

macam2 adaaaa...astro pun adaaa
keindahan panorama di negara mereka yang tidak dapat aku gambarkan dengan kata2
di carpet factory
mendemo pelbagai jenis carpett...tapi aku tk beli leee...harganya lebih dr 1K bg yg saiz A4 tuuu...kalau yg biasa kita pakai harga dalam 60K..mak aiiihhh boleh beli sebijik keretaaa
pottery
cantik2...teringin nk beli..tapi sama mcm carpet tuu..harga barang2 ni beribu ringgit..

No comments: