Sunday, January 17, 2010

lagi kek hantaran


Agak buzy kebelakangan ini.. maka agak lama tak update blog ini.  Dimasukkan di sini photo kek untuk hantaran..Jauh juga  berjalan kek ini dari KL ke Johor.. terpaksa dimasukan dalam kotak keras dulu sebelum dimasukkan ke dalam box transpaerent.. yalah kalau tak sure kemek kena senggl dek barang lain puak nanti...

Kotak ini bukan kotak untuk kek ini sebenarnya..ini untuk kotak hantaran kakak saya.. untuk kek ini aku membuat kotak bulat, tapi sebab kotak itu telah aku bawa terlebih awal ke pejabat maka untuk memphotokannya maka aku pinjam saja kotak ini.



Yang di bawah ni bukan kek hantaran ..tapi ada sedikit lebihan maka aku memberi cupcake ini sebagai cenderahati kepada tuan yang menempah kek ini.  Yalah dia menempah kek ini untuk anak saudaranya, so sure dia tak dapat merasa .. jadi aku membuat simple deko beberapa biji untuk beliau.


TQ Mariam. next time kalau sudi orderlah lagi dari saya yer.. saya bagi special price untuk u nanti.

No comments: