Sunday, January 17, 2010

yogjakarta 10 - 13 Jan 2010 - Part 1

Beberapa keping photo semasa siri lawatan aku ke Yogjakarta.  Sebenarnya PUSPANITA di kementerian aku yang membuat lawatan ini. Mulanya hendak ke Chaingmai, namun kerana sesuatu masalah yang tidak dapat dielakkan maka program yang sepatutnya berjalan pada bulan 12 terpaksa ditunda ke bulan januari.. Jadi bila dah masuk bulan Januari dan musim persekolahan dah bermula maka ahli yang seramai lebih 30 orang tu berkurangan kepada 23 orang sahaja. Namun bagi aku yang tidak ada komitmen anak sekolah.. maka bila2 masa pun gohet jer...jalannnnn...
Jom layan photo2 saya ini..






Bas yang kami naiki disepanjang percutian adalah  Bas Sri Wedari Transport... semua bas2 palancongan di Indonesia dinamakan sebagai BUS PARIWISATA
Gambar di atas adalah gambar semasa kami baru saja sampai ke Airport di Jogja.

Gambar Bawah di lobby hotel.. jadikk..mana2 pun boleh bergambar.. janji tempat tu menarik pada pandangan mata aku..walaupun orang jer yang tak menaik menengok akuu..hehehe.. haaa lantakkk...janji aku bahagia berposing mauttt...

Hotel yang kami duduk di sana Hotel Cakra Kusuma.. Bukan Cakar Rimau tauuu..



Lepas sampai.. terus ke hotel.. letak beg2 dan keluar semula ke Istana (Kraton Yogjakarta).. Ramai juga kanak2 sekolah melawat sama.. nak masuk.. camera pun kena bayar...1000 rupiah jer (37 sen).. hehehe.. ramai kawan2 tak nak bayar... yalah  dengar ribu2 tuuu.. padahal dalam 40 sen jer duit kita.. tak rugi pun kalau bayar.






No comments: