Tuesday, June 23, 2009

PERTANDINGAN MENEMBAK (20 - 21 JUN 2009)

Pada 20 Jun 2009 (Sabtu) belah petang aku ke Lapangan Sasar di Sungai Besi bagi latihan untuk pertandingan menembak pada 21 Jun (keesokkan harinya). Terima kasih kepada rakan coupleku kerana beliau begitu terror sekali menempak. Aku tak lah seterror mana, cuma boleh lah juga kena sasarannya. Dan aku tidak pulang dengan tangan kosong bila mana mendapat tempat ketiga dalam kategori menembak pistol. Dan hadiah naib johan pula adalah untuk kemenangan suamiku dan juga pasangannya. Tahniah tahniah juga untuk suami dan rakan beliau.

Seriusnya...nak tembak siapa tu...adalahhh...rahsia...hati ku aje yang berkata2 tiap kali aku nak menempakkk... haaa.. mampus engkau aku tembakk...tu ler...ganggu orang lagiiii.. ha..nah kauuuuu....bila kena sasaran tu...emmm...aku bercakap sendiri...haaa..padn muka engkauuuu...mampusss engkauuuu....heheheheheh...(marah niii)..






Ini gambar masa training...suamiku juga tak melepaskan peluang untuk praktis bersama. Walaupun sebenarnya acara ini adalah untuk para2 isteri (BAKAT TUDM), namun para suami dijemput bersama untuk memeriahkan acara berkenaan. Dan yang bagusnya untuk group kami iaitu 4 orang dari group KOMLEK mandapat 5 butir peluru percubaan percuma yang dibelikan oleh Dato' AKS untuk latihan... group lain siap cakap....... ehh .........kami punya peluru free mana?..n ak free suurh lah bos kau orang belikan..hehe..Anyway Tq Dato'.

Bergambar kenangan bersama member2 sebelum perlawanan sebenar dijalankan.

No comments: