Sunday, April 11, 2010

EXAM PTK - 29 & 30 MAC 2010

Group lain 8 -10 org satu kumpulan.  Tapi group aku 3 org jer.. setiap org kena diinterview selama 10 minit..3 org 30 min jer.. group lain berjam ler korang nak abis..hehehe..nasib lerr..lepas buat group pembentangan dan di soal siasat..emm sampai abis idea panel tu kami kerjakan..sampai tak tersoal lagi dia org kepada kami..last2 kami pulak interview dia org..amacam..ok takk.. ikut suka lah labuuu.. janji kami bahagia... makcik dan pakcik tua group aku ni pun tak kisah..kalau lulus lulus lerr..kalau tak nanti ambik je lah lagiiii...tak payah nak tension2..
Tak suka betul nak pergi exam.. tapi sebab kali ni dekat jer dgn opis..iaitu di Plaza Hotel..maka aku pegi lah jugak..saja jer suka2...

Exam sekarang macam kursus pulak...tapi ok gak ada kelainan...siap ada minum pagi/lunch/minum ptg lagi.  Memang tak rasa tension pun exam kali ni.. seronokpun ada sebab ianya dibuat secara dalaman dan kami berpeluang berjumpa dgn kawan2 lama dari state...memang seronok giler dpt jumpa geng2 lama tuuu..

Sebenarnya aku bukannya kisahpun kalau tak ambik exam.. sb exam ni utk naik pangkat or naik gaji..naik gaji...nak naik ke turun  ke aku peduli apa..hehehe.. sebenarnya gaji pokok aku pun aku tak tau..kalau nak tau kena buka slip gaji ler jawabnya.. kalau org personal silap buat pengiraan gaji aku..haa korang jawab ler kat sana nantii.. aku tak tauuuu...sebab bab tu memang akuntak kisha punnn..sebabnya.. sebab aku kerja ni bukan  sebab aku nak kerja sgt.. tapi sebab suka2..hehehehe..semuanya suka2 jer ekk.. ikutkan memang dah malas nak kerja esp kena bangun pagi2..pas tu kena naik kereta.. naik train yang asik sesak memanjang dan berhimpit2 sampai melekat badan kita dgn org  lain.. pas tu kena naik LRT lagi.. pas tu kena jalan kaki lagiii...eeeiii..memang sungguh tidak menyelesakan dan menyesakkan...tapi kalau duduk rumah ..huby kata nanti boring pulak ekk esp sebab dia selalu kerja luar..so kerja jer lahhh.. bila ada rezeki lebih sikit nanti boleh aku pegi  honeymoon huby ekkk... ok gak tuuu..

Result tak tau bila nak keluar..tunggu jer lahhhh..harap2 luluslah.. aminnnn...begitu juga dgn rakan2 ku yang lain..moga2 kita semua lulus lah ekkk...

No comments: