Monday, April 12, 2010

GUBAHAN SEJADAH - 31 MAC 2010

Pada 31 Mac 2010 yang lalu kementerian kami mengadakan Mesyuarat Agung Tahunan Puspanita.  Aku merupakan salah seorang dari ahlinya.. banyak aktivit2 yang kami jalankan di sepanjang tahun. seperti jahit manik, sulaman, aktiviti2 untuk anak2.. dan paling aku suka ialah.. lawatan.. hehehe..kami pernah mengadakan lawatan ke Yogjakarta awal tahun lalu..gambarnya ada aku postkan..cuma belum lengkap lagi..nanti da masa aku masukkan lagi...

Sementara nak tunggu mesyuarat pada jam 10.30 pagi.. kami penuhi masa sebelah pagi dengan pertandingan gubahan hantaran menggunakan sejadah.. memandangkan tiada wakil dari jabatan aku..dgn tak berapa bersedia aku diminta masuk.. lepas dipujuk oleh kawan baikku okmpun setuju jer lerrrr.. yalah 29 dan 30 hb tu aku exam..pas tu esoknya pg2 buta dah nak suruh masuk pertandingan...memang ler tak da moodd...monday blues lagi tuhhh..ikut jer lahh..karang nama opis aku pulak yang disebut2 kalau tak da wakil..

Dah berbelas tahun aku tak memasuki pertandinagn2 ni.. dah malas dahhh.. dulu2 rajin agak.. nanti bila free akan aku scan gambar dulu2 tuuu yerrr...boleh buat kenangan...

Aku dapat saguhati.. tak pa..janji masuk..utk memeriahkan majlis.
Terima kasih jua diucapkan pada suamiku kerana merekakan pantun untukku.. aku bab2 ni memang malas.. nasib baik ada cik abg yg berbakat bersajak dan berpantun.. bab tu aku bagi pd dia jerlahh...tqq sygg..
Kipas ni dapat no 3

Azian... kawan opis ku.. juga bidan tejun.. apa2 pun kami bangga menjadi wakil pejabat kami walau hanya mendapat saguhatiii..

Tanjak no No. 2
Kwn aku tu...ntah apa yg dibelek tuuu...
Buah ni No. 1

No comments: