Monday, April 12, 2010

MAKAN LAGI

lunch kami 2 minggu sudah.. aku ada gak blog utk resepi nii..tapi tak aktif...tak da masa nak menulis resepiii..ntah bila nak sempat agaknya..kalau ada note book sendiri di rumah..masa aku boring2 asik kena tinggal suami tu boleh ler aku menulis..ni tiap kali dia outstation..lappy dia bawa..aku bengong sorang2 kat rumah..tak boleh nak buat apa pun..bila dia ada kat ruamh dan lappy ada mana ada masa aku nk buat semua tuu..sure lah aku sibuk melayan dia dll..hal2 lain tuuu...kat opis ..mana sempat nak buat tu semuaaa...
Kerapu 3 rasa...tapi pada aku bukan 3 rasa..berasa2 rasanya..hehehehe...
Karabu udang.. anak dan suamiku suka sgt menghirup kuahnya yg masam2 manis masin tuuuuu...aku pun suka jugakkkk


kangkung goreng... ada tak siapa2 yg tak tau sayur kangkungg..kalau tak tauu..haa inilah diaa...hehehehe...kalau org perempuan tak tau sayur kangkung..hang hempuk jer kepala dia..biar dia terus tauuu sampai bila22...

Ikan keli goreng dan berkuah pecal...sebenarnya aku gak part2 malas aku ni..patutnya utk masak pecal tuuu..ikan tu di salai...tapi emmm..ari tu dah kepenatan..aku goreng jerrr...bedal jerlah labuuuu..abis jgakkk...

last week aku masak nasi dagang dan gulai ikan tongkol berserta acar nenas dan timun..tapi malas sungguh aku nak ambik gambarnya..lebih2 lagi bila kamera aku ada kat bilik di atas..emm..lagilah malas..sotak da ler photonyaaa....

No comments: